Author Topic: Juventus Drakt Barn Alexis Sánchez er blitt utpekt av Chile for tirsdag VM-kvalifiserer mot Uruguay  (Read 5 times)

TereseM18

• Newbie
  • *
  • I'm Cleveland and was born on 15 April 1970. My hobbies are Golf and Jukskei.
    • View Profile
Barcelona drakt Alexis Sánchez er blitt utpekt av Chile for tirsdag VM-kvalifiserer mot Uruguay etter at Arsène Wenger varslet at det å spille fremover kunne være en selvmordsbeslutning som ville forlate 27-åringen på skadelisten i Arsenal i flere måneder. Sánchez led det som Wenger sa var en hamstringskade i trening med Chile og savnet kampen mot Colombia i forrige uke. Arsenal sjef uttrykte bekymring for at Sánchez ville bli presset til handling og lider et alvorlig tilbakeslag og vil se engstelig hvordan hans viktigste fremover klager mot Uruguay. Chiles trener Juan Antonio Pizzi sa at Sánchez var chelsea drakt klar til å vende tilbake, sammen med Manchester Citys keeper Claudio Bravo og Bayern München midtbanespiller Arturo Vidal. Sánchez var ikke klar for kampen i Colombia, men vi visste at skaden var liten, og vi kunne få ham til denne kampen. De tre av dem [Sánchez, Vidal og Bravo] er tilgjengelig for meg i morgen, fortalte Pizzi en pressekonferanse. Han la til av Sánchez: Det er ikke at han ikke har trent, han har trent hver dag, selv når vi var i Colombia, gjorde han en annen type jobb. I går deltok han i full trening. Pizzi avviste også noe forslag de skadde spillernes klubber hadde søkt å påvirke hans valgbeslutninger. Vi har på ingen tid fått press fra noen klubb. Min holdning er at jeg aldri vil bruke en spiller som ikke er egnet eller i stand til å spille, sa han i sitater som ble rapportert av de søramerikanske media. Alle klubbene kan forbli rolige, vi er veldig respektfulle for våre spillere. Helsen til våre spillere chelsea drakt er viktig, vi vil aldri tvinge enhver spiller som ikke har den medisinske all-clear. Arsenal spiller på Manchester United på lørdag i en lunsjtid kick-off. Hvorvidt Wenger ville se for å starte Sánchez der, gitt den raske vendingen fra å fly tilbake fra Chile, er uklart. Han klarte det i torsdag, men hans roma drakt frykt over spillerens trening etter at Sánchez led det som Chile beskrev som lavverdig muskelskade. Jeg fikk en tekst i går kveld at han har hamstringskade, sa Wenger til BeIN Sports. Klubben fra Chile har reist uten han, og de holdt ham til å prøve å få ham til å spille Uruguay for det andre spillet på tirsdag kveld. Jeg tror at med hamstringskade må vi få tilgang til MR-skanningen for vår medisinske stab for å se hvilken klasse det er, hvor ille det er og gjør absolutt sikker på at de ikke tar noen selvmordsbeslutning som kan skade hans fremtid for to eller tre måneder. Det er helt viktig. Det er et grønt område mellom landslaget og klubblaget, og selvfølgelig ser de på sine egne resultater som jeg kan forstå, men vi må bevare helsen til Alexis Sánchez. Han vil alltid spille og det er der det er en mer sensitiv sak fordi han alltid er klar til å spille selv når han er skadet. RegenaGre fodboldtrojer JuniorLlo
 CharmainP fuballtrikots kaufen BeverlyWa
 KieraBiss fotballdrakter FaustinoM
 JaxonPort fuballtrikots RemonaSha
 LaurieFif fuballtrikots kaufen LulaColla
 BarrettBa fotballdrakter barn DamionBam
Also visit my weblog - chelsea drakt