Author Topic: Manchester City tröja Deniz Naki spelar för närvarande Amed SK i den turkiska andra divisionen. Tidi  (Read 34 times)

FaustinoQ0

• Newbie
  • *
  • My name is Sherry (21 years old) and my hobbies are Kayaking and Machining.
    • View Profile
Bayern Munich kläder Deniz Naki spelar för närvarande Amed SK i den turkiska andra divisionen. Tidigare Tyskland under 21 internationella Deniz Naki har tilldelats en 18-månaders fängelsestraff i Diyarbakir, Turkiet, för att främja terroristpropaganda. Naki, 27, fann sig skyldig AC Milan tröja på onsdagen och dömdes för att tjäna 18 månader och 22 dagar i fängelse, med fängelsetiden avbruten i fem år. Den attackerande mittfältaren, som spelade i Bundesliga för St. Pauli, hade förvärvats av samma domstol i Diyarbakir i november, men åtalet överklagade domen. Den tyskfödda kurdiska nedstigningen, som nu Bayern Munich tröja spelar för Amed SK i den turkiska andra divisionen, hade blivit belastad med sju räkningar av terroristpropaganda på sociala nätverk, och i överklagandeförfarandet dömdes till den fängslade fängelsetiden. Domen s tror jag, berättade Naki för tyska tabloid Bild. Jag kommer att vilja AC Milan tröja se att jag lider vill. Enligt tidningen överväger Naki och hans advokater att överklaga domen. St Pauli-presidenten Oke Gottlich önskade Naki styrka i sitt engagemang för frihet, frihet och mänsklighet på klubbens officiella Twitter-konto. Fabio de Masi, en ledamot av Europaparlamentet för Tysklands vänsterpart Die Linke, tillagt Bild: Du kan se det politiska trycket bakom det. Naki är kycklingen som plockades. Domen måste fungera som avskräckande.
Feel free to visit my web blog - Tottenham Hotspurs kläder